tisdag 2 december 2008

tillbaka till skolan , :)

ja, nu är man tillbaka i skolan igen efter , en veckan då man var sjuk , en helg & en ledig dag:) den var skönt att komma tillbaka till skolan och träffa alla kompisarna man har där ;) på morgonen när alla hade var sitt ljus , eva läste julberättelser och det var lite småkallt , då var det riktigt mysigt! & man kände ju att snart är det jul! :) på bilden målade vi små askar i olika färger. Min ask målade jag blå färg som glittrade & en vit kant :) sen hade vi gympa, men då frös jag väldigt mycket för jag hade bara ett par shorts och en t-shirt men jag hade en munkjacka men det var ändå jättekallt om benen... snart ska mamma & jag fika & sen ska jag göra läxan ;) 
juliga pussar&kramar! 

6 kommentarer:

Klara sa...

Åååh, nu fick jag extra mycket hemlängtan! :'(
Men vad mysigt! :D

Anonym sa...

heej agnes! just nu sitter jag vid datan pa hotellet, vad kul att du har borjat blogga! vad fiiin bloggen var! jag har varit pa buildabear affarn men det var vissa saker som inte fanns men du far se nar jag kmr hem! puuusar&kraamar! <33

// loooooooooovisa!

aaagnesh sa...

klara , ååh .. hemlängtan kan ju vara jobbigt , men jag saknar dej jättemkt iaf! :( du får komma & hälsa på :) aa.. mysigt var rätta ordet !, :D kram&pusss!<3

lovisa,
vad kul att höra från dej där i usa! , hur har du dt ? vad har ni gjort & allt? .. men det gör absolut inget om allt inte fanns , men dt ska bli jättespännande & se vad som fanns & så måste du beätta hur dt var ? :) kan inte du oxå börja blogga ? :) kram& pussar! <3hälsa från mej ; )

Jennan sa...

Kul att du kunde komma tillbaka!

aaagnesh sa...

jennan,
ja dt var dt:)

lovvan ,, right here <3 sa...

hej agnes! just nu ar jag pa flygplatsen i las vegas. jag har gjort en ny blogg som jag ska borja mmed, den heter www.lovvanrighthere.blogspot.com.

nu maste jag ga pa planet, puuuusssaaaar och kraaamaaar!