onsdag 3 december 2008

skola; onsdag

idag vaknde jag & var jättetrött , men är dt ngn gång jag inte är dt ? :O 
sen hann jag kolla på julkalendern! :D , hih 
i skolan hände inte jättte mkt , men dt regnade jättemkt iaf! 
& julia och jag stickade på rasten :) ngt juligt..
sen målade vi teckningar till hanna&erika ; våra praktikanter för dom ska åka imån , men dt är en hemlis .. alltså teckningarna ;) 
på syslöjden skulle vi göra ngt juligt nu till jul ! , man skulle klippa ut ngt ,  typ en gran .. sen ha den som en mall och sätta på ett tyg & sen klippa ut tyget :) först skulle jag göra en gran elr tomteluva men dt blev en pepparkaka :) , 
efter skolan åkte jag hem till jenny! , vi fakade & drack varm och god mjölkchoklad! :) 
sen åkte vi till gymnastiken , men jag var faktiskt  inte alls sugen ! , :O 
& nu är jag hemma ;) 
hejsvejs! :)