torsdag 4 december 2008

skola; torsdag

idag var dt ju Hanna&Erikas sista dag , och dt var ju tråkigt :'( men v oss fick dom var sin bok med teckningar som vi hade gjort & var sin Portugal-tupp & sen fick vi massa saker av dom :) , ; en fotboll, twistband, olika former till dom små när dom leker med lera ex & lärarna fick en ask med choklad ;) på musiken körde vi så ska dt låta :D, dt var jätte skojjsigt :) , d blev lika kan man säga, :P sen blev dt till att säga hejdå till Erika&Hanna & kramas lite :D  , <3pusspåer!; 

5 kommentarer:

Klara sa...

Var Hanna och Erika snälla? Tråkigt att de skulle åka hem då ... Jag är fortfarande sjuk, och har den väääärsta hostan! :( men ingen feber längre. Kraam

Klara sa...

Jo, föresten. Jag kom på att jag inte visste vad din build-a-bear hette! :D Så, vad heter din build-a-bear ...? ;) Vad var det som du ville ha från Las Vegas? Bara nyfiken, nu när det snart är jul! ;D Kraaaaaaamizzar!!

aaagnesh sa...

klara, :)
ja dt var dom väl ;) japp , dt är ju alltid roligt när ngr är och praktiserar på skolan :P ( bara dom är snälla&roliga så , kanske int som vissa andra :P ,) Du får värkligen krya på dejj!<3:) men tur att du int har feber iaf! :D, jo min build-a-bear heter Isa och kallas för izzie ( elr izzy ) tror jag :S hihi :D <3jo att nu när lovisa var i usa kom vi på att hon kunde köpa lite build-a-bear kläder ;) så dt var lite olika som jag sa att jag ville ha men allt fanns tyvärr inte .. vad önskar du dej till både jul & födelsedag då ? :)<3 kraaaaaaaamizzar<3 :)

Klara sa...

tack (för "påkryningen")! Jag hade ingen feber i morse men nu hade jag lite feber. typ 38 grader. igår hade jag 39 ungefär. hmmmmm ... jag vet inte riktigt vad jag önskar mig ... :) :s

aaagnesh sa...

klara,
ojj , ja dt är jobbigt att ha feber .. dt tkr iaf jag! du får tänka på ngt .. så jag vet! :D <3