lördag 6 december 2008

Det brinner!

idag var dt alltså skollunch i skolan ;) dt var väldig god mat, :) jenny, louise, carin ,julia &jag satt vid ett bord tillsammans . Alla barnen satt i samma rum :P & vuxarna i ett annat.. plöötsligt hörde jag ngn som sa elr rättare sagt typ skrek ; DET BRINNER I SERVETTEN! :O och jag kollade upp och blev helt chockad (stavning) och den brinnande servetten var på vårat lilla bord .. mitt imot mej :O .. (men dt var inte min servett jag jag lova :P , ) och Louise försökte blåsa utt elden men dt blev ju bara srörre eld & + att massa smullor  av servetten som hade brunit kom på min tallrik & då  blev jag  rädd för att dt skulle komma eld i mitt hår eller kläder så jag spran iväg typp , int långt men typ iväg från bordet :P ,, sen var dt typ en större kille där som tog servetten och trapade på den på golvet ! :) vilken tuuuur ! men sen behövde jag byta tallrik för min hade så mkt brända pappersbitar i maten & sånt :S efter efterrätten så kollade vi på fortsättningen av : Det brinner & dt var ju passande ;) aja .. puss på er & kom IHÅÅG ha inga servetter nära elden bara ;) :O 

4 kommentarer:

Jennan sa...

Jag vet, det var jätteläskigt!

Klara sa...

Ojj, jaja - ni hade ju en passande film! ;D

aaagnesh sa...

klara,
ja dt kan man jul lugnt säga ;) hihi..

jennan.,
jaa värkligen! jag blev ju jätterädd & sprang iväg :P

Klara sa...

Hihi ;P