måndag 1 juni 2009

Klassresa

i helg hade vi klassresa!
det var verkligen jätteskojj!

lägger in bilder snart

lördagen:
vi samlades vid skolan ungefär vid åtta .
och jag åkte i tessans bil med amanda .
klockan halv tio tror jag , så var vi framme vid
boda borg. först gjode vi femkamp men vårt lag förlorade, haha
sen fick vi gå in och göra alla banor :) det var kul!
sen vid halv 4 var vi klara där, men jag tycker vi va där lite för
länge. sen åkte vi vidare mot Karlskrona
och sen var vi äntligen framme.
så fick vi välja en stuga :) jag , emma, ida och amanda hade en stuga med tv :D
wiihoo. sen gick vi och badade en liten snabbis :)
men dt var ganska kallt ;o sen gick alla och spelade minigolf :)
jag va verkligen bäst i mitt lag, haha! när vi kom tillbaka gick vi runt i området och hade skojj .
sen tog vi massa kort med endel från klassen !:D och badade , men kallt
sen vid sju skulle vi äta, det var grillat kött med friterade pommes och sallad , jättegott
sen smög sig jag , emma , ida och amanda in i killarnas stuga och gömde sig där.
men när dom kom in började alla att skratta :D haha men vi kollade på en film sen
när det blev sent blev vi typ jätterädda för att någon skulle vara ute och gå efter oss elr ngt sånt,
när klockan va kanske 22.00 kom killarna , frida, julia och isabelle i till oss :D
och vi hade verkligen skojj :D och vid 1 på natten gick vi in till tessan, ebba, ewe , lisa och bellas stuga
och när dom öppnade sjöng vi den låten från en reklam '' tack för att du betalat din teveavgift ... '' det va jättekul !
sen gick vi tillbaka till våran stuga och gjorde massa roliga saker , och carl , jesper och bella hittade på en egen låt om tår typ :P haha, men typ klockan 4 så gick dom in till sin stuga och vi tänkte sova för vi skulle ju spela match på söndagen ;o
men då knackade killarna på och sa att dom skulle bada :o haha men det gjorde dom inte och lite senare sen somnade vi :)

söndagen:
vaknade vid halv tio av att någon förälder bankade på dörren och att killarna kom in och tuta med en tuta och sprutadein ngt sprej. haha :) då gick vi upp och åt frukost , sen ett dopp i vattnet!
och sen gick vi alla och plockade i ordning våra saker . när alla var klara gick vi och köpte glass! mums . sen tog vi en klassbild, och ungefär vid 12 var vi tvungna att åka , men helgen va verkligen bäst !:D och varmt va det oxå sen när vi kom hem fick jag , frida, karolina, ida och isabelle skynda oss till fotbollen för vi hade match . men det var väldigt varmt men vi vann iaf med 2-0 :D och på söndag ska hela klassen till en pizzeria för att vi fick pengar över :D

måndag:
vi hade matteprov i skolan, och sen i slutet pratade jag med läraren om hur jag har haft det och jag ska kanske välja klass 7c . sen va jag med alicia och ida , men vid halv sju skulle jag och ida till träning och nu sitter jag här ;)

3 kommentarer:

Klara sa...

Låter som att du har haft en super helg! :) Nu är det bara 2 veckor kvar av skolan här! :D Hur lång tid har ni kvar? Saknar dig! <3
Kraamizzar! :)

lovvan ,, right here <3 sa...

wow, kuuligt ! ;) har lillebror kommit än ? ;D kram<3

aaagnesh sa...

klara,
ja, det var det verkligen :) här går vi till nästa torsdag alltså en vecka och två dagar ! saknar dig <3 kram

lovvan ,
haha ,ja :) nepp inte än inte ;) kram <33