torsdag 11 juni 2009

vilken dag

för ngn dag sedan hade vi en fri dag på skolan.
då hade man många saker att välja på vad man ville gör
jag & amanda & ida åkte iväg & badade på möllstorp
först va det lite kallt men sen blev det varmare , ida badade men inte amanda & jag
men det va varmt nog att bada men jag ville inte :) det va en hel mysig dag .
men när vi varit borta från våra saker typ i tio minuter ( slarviga som vi är ) och kommer tillbaka
märker vi att idas väska är borta och att dom rotat i min väska efter saker & tog en tjugolapp men som tur va hade jag inte lämnat kvvar mammas kamera som jag fått låna :O men då blev ida väldigt ororlig o vi andra oxå såklart! så vi gick och letade och frågae massor om dom sett ngn bära på en vit väska, & det ida oxå blev väldigt orolig va att hon hade sina hemnycklar och sin adress i väskan . sen ringde hon till polisen . när vi gick och letade kom det fram en gubbe på cykel o sa att han och hans fru hittaat väskan . ida blev jätteglad och skyndade sig dit. allt låg utslängt på tjejernas toalett men do hade tagit hennes pengar . Så allt blev okej till slut :D men vilken dag ! ( blider kommer )




Inga kommentarer: