onsdag 27 maj 2009

mera träning :)

idag hade vi gympa sist på dagen .
och då stannade jag, ida, tilda & amanda kvar lite längre :D
först åkte vi på massa saker som fanns där inne sen spelade vi fotboll .
men sen skulle jag och tilda göra en lite busig sak mot ida och då tog vi hennes tröja och kastade in den till killarna, haha !
för dom va oxå kvar lite längre. men då tog do den och sprang runt med den så försökte vi få tillbaka den. men medan vi fösökte gick ngr andra killar in i vårt omklädningsrum och tog endel av våra saker, och då tillslut fick vi tillbaka allt men sen gick dom in till oss igen och hällde ut våra saker på golvet. fyyyyy! aja :) sen gick amanda och jag hem till mej en liten stund och övade på engelska-provet :) och vid fem hade jag träning. och snart nu i helg åker vi på klassresa , men jag och ngr till kmr få åka tidigare tillbaka för vi ska spela match...

saknar alla!

2 kommentarer:

Klara sa...

Haha! Va roligt det lät! :D Vad har ni prov på i engelskan? Är det typ glosor?
Saknar dig! Kraaamizzar!

aaagnesh sa...

hahhah, ja det var det!
nej , det är som ett prov , där vi kanske får översätta , lyssna när dom pratar m.m :D
saknar dig!