söndag 5 juli 2009

strandfotboll

i natt sov jag nästan inget,
gick o la mig ganska sent för vi
hade gäster sen kunde jag inte sova plus att lillen skrek ....
sen vid halv 7 vaknade jag för vi skulle samlas inför cupen :)
sen åkte vi iväg till böda som ligger på öland, och det tar nog minst en timme dit
men jag sov lite i bilen iaf ! när vi kom dit samlades vi det va lite synd för det va bara två tjejlag anmälda. vi ( smedby boik) och lindsdal. men då gjorde vi så att vi delade upp smedby i två lag. 95:orna för sig och 96:orna för sig, & lindsdal delade oxå up sig fast dom är bara 95:or så vi va dom enda 96:orna :) och vi spelade ju strandfotboll i stranden så det va lite annorlunda regler och jobbigare att springa mm... men första matchen va smedby mot smedby ! jag passade till frida så gjorde hon mål & vi vann matchen :D sen mot lindsdal ... då vann vi på straffar :) yyes! och den sista mot lindsdal förlorade vi men dom fick ett turmål ;) så vi kom till final mot det första lindsdal-laget vi mötte :D det va verkligen spännande:) först gjorde dom ett mål .. sen gjorde vi ett & sen vi ett till ! & VI VANN :) jippi ! så vi fick tröjor där det stog number one på :) vilken rolig dag , och det va verkligen jätteroligt att spela strandfotboll! måste veklingen göras om :& v va det enda 96-lagetD

Inga kommentarer: