tisdag 28 juli 2009

Aksel, Klara, Hugo , Edvin - skojjsigt

När jag kom hem från Gothia var redan Aksel här. På söndagskvällen åt vi middag i deras båt ! Nästa dag kom Klaras familj, så himla roligt. Och så var Aksels familj också här. Det va verkligen spännande i början och se hur man hade förändrats sedan sist. Det var ju faktiskt ett helt år sedan. Klaras familj sov över hos oss en natt , sedan stannade klara två nätter till ! fösta dagen bakade klara och jag chokladmuffins med dumle i , sen spelade vi diamanten. Riktigt mysigt. Dagen efter åkte vi in till stan. Klara tänkte köpa en adidas men så blev det inte , och jag kom hem med ett linne, en fintröja och en annan tröja, hihi. Men det va såklart jätteroligt i stan. När vi kom hem bestämde vi oss för att åka och bada en sväng på öland fast det inte var det finaste vädret. Lite blåsigt va det när vi kom fram men vi tvingade endå ner oss i vattnet. Det va inte riktigt så kallt jag hade förväntat mig. Sen direkt efter åkte vi in till kalmar för att kanske kolla på bio. Men det fanns inga fler biljetter till filmen vi ville se, så istället hyrde vi en film som vi kollade på hemma! På morgonen därpå åkte vi till bergkvara, där va hugo och aksel var , som hade seglat dit . Sen kom också jenny och Carin! då spelade vi lite fotboll vid stranden. Sen efter någon timme eller så åkte klara och hugo hem , och jenny och carin m. familj åkte hem till oss .

(bilder kommer)

Inga kommentarer: