tisdag 24 mars 2009

SVENSKA LANDSLAGET

( hah , jag ger han bara en penna . men man ser int dt . haha :D:D , ) 



:D idag har verkligen varit en bääääst dag . 
vi kollade på landslagets fotbolls-träning 
och så fick vi ju allas autografer . 
sen va dt en tjej som intervjuade lovisa och mej  :P
hon tog massa kort och , ja intervjuade 
sen filmade dom också på oss :)
i slutet av träningen kom dom och skrev autografer :D tjooooho 
så då hade jag en sverige tröja som dom skrev på
och så tog vi ju kort
som ni ser här över :D 
och så pratade man lite med viktor elm iaf, eftersom han spelade ju i KALMAR FF. 
bästa laget  :D hihi 
& gustav, ( min kusins pojkvän )känner typ han
så dt va ju kul för han att prata lite med han   ;) hiahhah . 

detta va en hiiiilma bra daag !! :D 

2 kommentarer:

Klara sa...

WOW!!! Va coolt! Var de där och tränade inför matchen mellan Portugal och Sverige? Jag har hört att det skulle vara en match mellan de ... Coolt! Vá jag blir avundsjuk ... :)

aaagnesh sa...

hihi . ja dom va och tränade inför matchen .
det va verkligen kuul ! :)