söndag 30 november 2008

8-saker


jag har blivit utmanad av Klara! 

Reglerna är:

Publicera reglerna på din blogg.
Svara på sex 8-sakerna.
Meddela de utmanade på deras bloggar.

8 favorit program:

idol
livet i fagervik , 
melodifestivalen
djursjukhuset , 
doobidoo
svensson svensson
Kärleks agenterna
Julkalendern

hihi, svårt var dt :) fick bara ta ngr typ, 
8 saker jag gjorde igår:

spelade monopol
åt på en restaurang
åt frukost
kollade på livet i fagervik
va inne på bloggen
spelade nintendo ds
läste
Skrev min önskelista
tog det lugnt
8 saker jag ser fram emot:

jul,jul,jul
Sverige 
Julafton
Att julpyssla
Att baka pepparkakor & lussebullar
köpa&fixa paket
nästa helg 
Alla kommande lov

8 favorit restauranger:
svåårt ,

Garbos - Casa da Guia
las braseritas
Hmm ... Fler kommer jag inte på
en indisk restaurang i cascais - vet inte vad den heter
sr. frango
gordinni
hard rock café 

8 saker på min önskelista:

huuuund, hahaha :D
Julia-prenumeration
Wii-spel
Nintendo DS spel
Kläder
Smycken
Filmer
smink

8 personer jag ska utmana:

klara -  fast hon har  redan gjort den :) 
lovvan
jennan
hugo
annaofsweden
vet int ...
hmm, 
ngn , men vem ? 

aja, svårt va dt ! :D 


Inga kommentarer: